Přehled nabízených masáží

Sportovní masáž

Skandinávská masáž

Dornova metoda

Trigger points

Kineziotaping

Doporučení základních cviků pro oslabené svalstvo

Sportovní masáž

Sportovní masáž vychází z masáže klasické, je vhodná pro ty, kteří pravidelně rekreačně nebo vrcholově sportují.

Masáží lze ale také zkvalitňovat regeneraci sil po běžné práci, či jiné zátěži, a přispět tak k rychlejšímu odstraňování únavy.

Přispívá k prevenci pracovních i mimopracovních úrazů a různých zdravotních obtíží.

Tato masáž vede také k celkové duševní i tělesné pohodě.

  • napomáhá k regeneraci svalstva a tkání
  • zvyšuje prokrvení kůže a odstranění odumřelých částí
  • podporuje lymfatický a cévní systém v odplavování toxinů
  • mírní bolesti pohybového aparátu a zlepšuje jeho výkonnost
  • zbavuje pocitů ztuhlosti
  • ideální doplněk k pravidelnému tělesnému cvičení a aktivitě

Ve sportovní masáži aplikuji také hmaty z masáže skandinávské, které prohlubují uvolnění svalstva.


Kineziotaping

Kineziotaping má preventivní a léčebný význam uvolňuje přetížené svaly, podporuje kloubní stabilitu a aktivuje lymfatický systém. Tejp je aplikován tak, aby nebyla omezena pohyblivost.

Po zranění umožňuje aplikace zkrátit dobu rehabilitace a urychlit rekonvalescenci. 

Kineziotape je lepicí páska vyrobená na bázi bavlny s elastickými vlastnostmi. 

  • Zlepšení svalové funkce
    Podle umístění tejpování dochází cíleně k tonizaci svalu (pro posílení oslabeného svalu) nebo eutonizaci svalu (snížení napětí přetíženého svalu).
  • Podpora kloubní funkce
    Aplikací tejpu docílíme zlepšení a udržení pasivní stability kloubů.
  • Aktivace lymfatického systému
    Při nadměrném hromadění lymfy zajišťuje tejpování snížení tlaku v postižené oblasti pro zlepšení lymfatického průtoku v mízních cévách.

Dornova metoda a Breussova masáž

Dornova metoda Vám srovná tělo!
Jedná se o šetrnou nápravu kloubů, SI a obratlů, které se nějakou příčinou vychýlily ze své původní polohy. Vychýlení může být způsobené zraněním, zkrácením svalů nebo rozdílnou délkou končetin.
Ukáži Vám jednoduché cviky, které když budete pravidelně cvičit, klouby se Vám krásně srovnají do původní polohy.

Součástí Dornovy metody je také Breussova masáž. Jde o jemnou, citlivou, energetickou masáž zad v oblasti páteře, která uvolní mezirobratlvoé ploténky ale také tělesné, psychické i duševní blokády.


Účinky Breussove masáže👇🏽

  • uvolňuje psychické, fyzické a energetické bloky
  • pomáhá správnému postavení páteře
  • pomáhá od bolesti v bedrech
  • je vhodná i u starších lidí, dokonce i při prokázané osteoporóze
  • zmírňuje svalovou dysbalanci.

Trigger points

Nacházíte na svém těle v různé míře zatuhlé body, které se vyznačují zvýšeným napětím a bolestivostí?😏

Příčinou může být výskyt trigger pointů na svalech. 💪🏽
Jedná se o svalovou kontrakci, která je způsobená akutním nebo chronickým svalovým přetížením, blokádou, úrazem, prochladnutím, stresovou situací.

Bolest postihuje jen konkrétní místo ve svalovém vláknu či určitý snopec svalových vláken..

Trigger pointy se mohou vyskytnout prakticky kdekoliv. Velmi typicky je nacházíme v oblasti šíjových a mezilopatkových svalů, hýžďových a lýtkových svalech a v oblasti bederní páteře.
Příčinou bolestivých bodů může být sedavý způsob života i profesionální sport. 

Baňkování

Baňkování pomáhá proti bolestem zad, uvolňuje ztuhlé svaly, zlepšuje krevní oběh, odstraňuje zažívací potíže, a dokonce působí velmi účinně proti celulitidě.

Baňkování má příznivý vliv na detoxikaci organizmu a pozitivně působí také při nachlazení či migréně.

Aplikovaná baňka dokáže velmi intenzivně prokrvit masírovanou tkáň, což klasická masáž nezvládne.

Baňkování se neprovádí pouze na zádech, baňkuje se v podstatě celé tělo - kolena, kotníky, ramena a dokonce i obličej.

Baňkování je jedna z mála masážních metod, která je doporučena i při nemoci. Při zvýšené teplotě se baňky mohou např. přikládat na plíce a průdušky a tím dochází ke zlepšení dýchání.

Ideální je nakombinovat baňkování s masáží, ať už se sportovní nebo Breussovou.